Obecnie prowadzimy nabór na stanowisko

Z uwagi na dynamiczny rozwój firmy na terenie Kołobrzegu poszukujemy osób chętnych do rozpoczęcia współpracy w zakresie obsługi naszych apartamentów.

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Obsługa apartamentów w charakterze Rezydenta.
  • Koordynacja pobytów gości w apartamentach.
  • Przygotowanie apartamentu pod względem czystości i standardów przyjętych w MS Pro Apartamenty Kołobrzeg przed i po pobycie gości.
  • Pozyskiwanie kolejnych apartamentów do zarządzania na terenie Kołobrzegu i okolic (extra bonusy).
  • Aktywna sprzedaż usług dodatkowych m.in. wypożyczalnia rowerów (extra bonusy).
  • Reprezentowanie firmy na lokalnym rynku w odniesieniu do działań reklamowych i marketingowych.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Pozytywnego nastawienia do wykonywanej pracy.
  • Zaangażowania w pracy.
  • Uczciwości i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań.
  • Profesjonalizmu.
  • Chęci dalszego rozwoju zawodowego.

 

reklama

Oferujemy pracę w młodej ale stabilnej firmie, która będzie gwarantować miłą atmosferę pracy, profesjonalizm w działaniu oraz atrakcyjne warunki współpracy. Do dyspozycji rezydenta będzie służbowy samochód, telefon komórkowy, dostęp do aplikacji mobilnych. Osoba, która wykaże się zaangażowaniem i profesjonalnym podejściem do zadań może liczyć docelowo na pracę w pełnym wymiarze na bardzo atrakcyjnych warunkach.

Zapraszamy do składania swoich ofert pracy i prześlij nam swoje CV na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Z pozdrowieniami,

 

Zespół MS Pro Investments

 

I OBSŁUGA APARTAMENTÓW

Szanowni Państwo!

Z uwagi na dynamiczny rozwój firmy na terenie Kołobrzegu poszukujemy osób chętnych do rozpoczęcia współpracy w zakresie koordynacji prac związanych z obsługą naszych apartamentów.

poduszki

Do głównych zadań należy:

Nadzór i koordynacja współpracy z rezydentami oraz zespołami sprzątającymi apartamenty.

Nadzór i koordynacja pobytów gości w apartamentach z wykorzystaniem systemu rezerwacyjnego.

Nadzór i kontrola jakości przygotowania apartamentu pod względem czystości i standardów przyjętych w MS Pro Apartamenty przed i po pobycie gości.
Kontakt z gośćmi przed, w trakcie i po pobycie. 
Obsługa spraw biurowych związana z wynajem apartamentów w podstawowym zakresie.
Realizacja zadań związanych z wdrożeniami poprawiającymi jakość i funkcjonowanie biura obsługi.
Możliwość realizacji dodatkowych zadań (płatnych extra):
Pozyskiwanie kolejnych apartamentów do zarządzania na terenie Kołobrzegu i okolicznych miejscowości.
Aktywną sprzedaż usług dodatkowych m.in. wypożyczalnia rowerów (extra bonusy).
Od kandydatów oczekujemy:
Mile widzialnie wykształcenie kierunkowe i doświadczenie w branży hotelarskiej lub w obsłudze wynajmu apartamentów.
Zaangażowania w pracy i efektywnego wykonywania powierzonych zadań.
Uczciwości i sumienności.
Profesjonalizmu.
Chęci dalszego rozwoju zawodowego.
Kandydatom oferujemy między innymi: 
Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem prowizyjnym.
Ryczałt paliwowy przy wykorzystywaniu własnego środka transportu,
Pracę w stabilnej firmie, która będzie gwarantować miłą atmosferę pracy, profesjonalizm w działaniu oraz atrakcyjne warunki współpracy.
Po okresie próbnym możliwość korzystania z samochodu służbowego,
Telefon komórkowy, dostęp do aplikacji mobilnych.

 

Osoba, która wykaże się zaangażowaniem i profesjonalnym podejściem do zadań może liczyć docelowo na pracę w pełnym wymiarze na bardzo atrakcyjnych warunkach.

Zapraszamy do składania swoich ofert pracy i prześlij nam swoje CV na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Z nadmorskimi pozdrowieniami,

Zespół MS Pro Apartamenty

 

II ASYSTENT BIURA SPÓŁKI

Szanowni Państwo,

z uwagi na dynamiczny rozwój firmy szukamy osób do współpracy w zakresie obsługi biura spółki, a w szczególności.

laptop

Do głównych zadań należy:

Prowadzenie i koordynacja pracy biura spółki,

Współpraca z rezydentami działającymi w Kołobrzegu i okolicach,

Współpraca i kontakt z właścicielami apartamentów,
Prowadzenie rejestru umów z właścicielami apartamentów,
Prowadzenie rejestru pobytów gości,
Prowadzenie rejestru dotyczącego rozliczeń opłaty klimatycznej,
Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów księgowych i współpraca z biurem księgowym zgodnie z zasadami przyjętymi w spółce,
Przeprowadzanie ankiet związanych z pobytem gości,
Nadzór nad poprawnością zamieszczanych treści na stronach www należących do Grupy MS Pro
Redagowanie opisów apartamentów na stronie internetowej,
Pozostałe zadania nie ujęte powyżej zawierające się w ramach stanowiska.
Od kandydatów oczekujemy:
Mile widzialnie wykształcenie kierunkowe i doświadczenie w branży hotelarskiej lub w obsłudze wynajmu apartamentów.
Zaangażowania w pracy i efektywnego wykonywania powierzonych zadań.
Uczciwości i sumienności.
Profesjonalizmu.
Chęci dalszego rozwoju zawodowego.
Kandydatom oferujemy między innymi: 
Elastyczny czas pracy (dla nas liczą się zrealizowane zadania, a nie godziny spędzone w biurze),
Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem wynagradzania (gwarantowana kwota stała + atrakcyjny system premiowy).
Pracę w stabilnej firmie, która będzie gwarantować miłą atmosferę pracy, profesjonalizm w działaniu oraz atrakcyjne warunki współpracy.
Po okresie próbnym możliwość korzystania z samochodu służbowego,
Narzędzia pracy, m.in. telefon komórkowy, dostęp do aplikacji mobilnych inne wg potrzeb,
Gwarancja rozwoju zawodowego.

 

Osoba, która wykaże się zaangażowaniem i profesjonalnym podejściem do zadań może liczyć docelowo na pracę w pełnym wymiarze na bardzo atrakcyjnych warunkach.

Zapraszamy do składania swoich ofert pracy i prześlij nam swoje CV na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Z nadmorskimi pozdrowieniami,

Zespół MS Pro Apartamenty