Obecnie prowadzimy nabór na stanowisko
Z uwagi na dynamiczny rozwój firmy na terenie Kołobrzegu poszukujemy osób chętnych do rozpoczęcia współpracy w zakresie obsługi naszych apartamentów.
Do głównych zadań należeć będzie:
- Obsługa apartamentów w charakterze Rezydenta.
- Koordynacja pobytów gości w apartamentach.
- Przygotowanie apartamentu pod względem czystości i standardów przyjętych w MS Pro Apartamenty Kołobrzeg przed i po pobycie gości.
- Pozyskiwanie kolejnych apartamentów do zarządzania na terenie Kołobrzegu i okolic (extra bonusy).
- Aktywna sprzedaż usług dodatkowych m.in. wypożyczalnia rowerów (extra bonusy).
- Reprezentowanie firmy na lokalnym rynku w odniesieniu do działań reklamowych i marketingowych.
Od kandydatów oczekujemy:
- Pozytywnego nastawienia do wykonywanej pracy.
- Zaangażowania w pracy.
- Uczciwości i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań.
- Profesjonalizmu.
- Chęci dalszego rozwoju zawodowego.
Oferujemy pracę w młodej ale stabilnej firmie, która będzie gwarantować miłą atmosferę pracy, profesjonalizm w działaniu oraz atrakcyjne warunki współpracy. Do dyspozycji rezydenta będzie służbowy samochód, telefon komórkowy, dostęp do aplikacji mobilnych. Osoba, która wykaże się zaangażowaniem i profesjonalnym podejściem do zadań może liczyć docelowo na pracę w pełnym wymiarze na bardzo atrakcyjnych warunkach.
Zapraszamy do składania swoich ofert pracy i prześlij nam swoje CV na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Z pozdrowieniami,
Zespół MS Pro Investments
I OBSŁUGA APARTAMENTÓW
Szanowni Państwo!
Z uwagi na dynamiczny rozwój firmy na terenie Kołobrzegu poszukujemy osób chętnych do rozpoczęcia współpracy w zakresie koordynacji prac związanych z obsługą naszych apartamentów.
Do głównych zadań należy: |
---|
Nadzór i koordynacja współpracy z rezydentami oraz zespołami sprzątającymi apartamenty. |
Nadzór i koordynacja pobytów gości w apartamentach z wykorzystaniem systemu rezerwacyjnego. |
Nadzór i kontrola jakości przygotowania apartamentu pod względem czystości i standardów przyjętych w MS Pro Apartamenty przed i po pobycie gości. |
Kontakt z gośćmi przed, w trakcie i po pobycie. |
Obsługa spraw biurowych związana z wynajem apartamentów w podstawowym zakresie. |
Realizacja zadań związanych z wdrożeniami poprawiającymi jakość i funkcjonowanie biura obsługi. |
Możliwość realizacji dodatkowych zadań (płatnych extra): |
---|
Pozyskiwanie kolejnych apartamentów do zarządzania na terenie Kołobrzegu i okolicznych miejscowości. |
Aktywną sprzedaż usług dodatkowych m.in. wypożyczalnia rowerów (extra bonusy). |
Od kandydatów oczekujemy: |
---|
Mile widzialnie wykształcenie kierunkowe i doświadczenie w branży hotelarskiej lub w obsłudze wynajmu apartamentów. |
Zaangażowania w pracy i efektywnego wykonywania powierzonych zadań. |
Uczciwości i sumienności. |
Profesjonalizmu. |
Chęci dalszego rozwoju zawodowego. |
Kandydatom oferujemy między innymi: |
---|
Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem prowizyjnym. |
Ryczałt paliwowy przy wykorzystywaniu własnego środka transportu, |
Pracę w stabilnej firmie, która będzie gwarantować miłą atmosferę pracy, profesjonalizm w działaniu oraz atrakcyjne warunki współpracy. |
Po okresie próbnym możliwość korzystania z samochodu służbowego, |
Telefon komórkowy, dostęp do aplikacji mobilnych. |
Osoba, która wykaże się zaangażowaniem i profesjonalnym podejściem do zadań może liczyć docelowo na pracę w pełnym wymiarze na bardzo atrakcyjnych warunkach.
Zapraszamy do składania swoich ofert pracy i prześlij nam swoje CV na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Z nadmorskimi pozdrowieniami,
Zespół MS Pro Apartamenty
II ASYSTENT BIURA SPÓŁKI
Szanowni Państwo,
z uwagi na dynamiczny rozwój firmy szukamy osób do współpracy w zakresie obsługi biura spółki, a w szczególności.
Do głównych zadań należy: |
---|
Prowadzenie i koordynacja pracy biura spółki, |
Współpraca z rezydentami działającymi w Kołobrzegu i okolicach, |
Współpraca i kontakt z właścicielami apartamentów, |
Prowadzenie rejestru umów z właścicielami apartamentów, |
Prowadzenie rejestru pobytów gości, |
Prowadzenie rejestru dotyczącego rozliczeń opłaty klimatycznej, |
Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów księgowych i współpraca z biurem księgowym zgodnie z zasadami przyjętymi w spółce, |
Przeprowadzanie ankiet związanych z pobytem gości, |
Nadzór nad poprawnością zamieszczanych treści na stronach www należących do Grupy MS Pro |
Redagowanie opisów apartamentów na stronie internetowej, |
Pozostałe zadania nie ujęte powyżej zawierające się w ramach stanowiska. |
Od kandydatów oczekujemy: |
---|
Mile widzialnie wykształcenie kierunkowe i doświadczenie w branży hotelarskiej lub w obsłudze wynajmu apartamentów. |
Zaangażowania w pracy i efektywnego wykonywania powierzonych zadań. |
Uczciwości i sumienności. |
Profesjonalizmu. |
Chęci dalszego rozwoju zawodowego. |
Kandydatom oferujemy między innymi: |
---|
Elastyczny czas pracy (dla nas liczą się zrealizowane zadania, a nie godziny spędzone w biurze), |
Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem wynagradzania (gwarantowana kwota stała + atrakcyjny system premiowy). |
Pracę w stabilnej firmie, która będzie gwarantować miłą atmosferę pracy, profesjonalizm w działaniu oraz atrakcyjne warunki współpracy. |
Po okresie próbnym możliwość korzystania z samochodu służbowego, |
Narzędzia pracy, m.in. telefon komórkowy, dostęp do aplikacji mobilnych inne wg potrzeb, |
Gwarancja rozwoju zawodowego. |
Osoba, która wykaże się zaangażowaniem i profesjonalnym podejściem do zadań może liczyć docelowo na pracę w pełnym wymiarze na bardzo atrakcyjnych warunkach.
Zapraszamy do składania swoich ofert pracy i prześlij nam swoje CV na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Z nadmorskimi pozdrowieniami,
Zespół MS Pro Apartamenty